eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLUKAS - zenadaRe: LUKAS - zenada
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!news.astercity.net!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Wilczek" <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LUKAS - zenada
    Date: Thu, 5 Dec 2002 18:15:10 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 38
    Message-ID: <aso1mi$nm8$1@korweta.task.gda.pl>
    References: <asn5k0$ro2$1@sunflower.man.poznan.pl> <asnr6k$7gk$1@flis.man.torun.pl>
    <asnvfl$itg$1@sunflower.man.poznan.pl> <aso0ko$a4b$1@topaz.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: paa77.poznan.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1039108628 24264 217.98.220.77 (5 Dec 2002 17:17:08 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Dec 2002 17:17:08 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:216350
    [ ukryj nagłówki ]

    > Pamiętaj, że zawsze możesz iść do innej placówki, o ile masz w zasięgu.
    > Co do złej aranżacji wnętrza w tej placówce, zasugeruj pracownikom - może
    > akurat.

    O ile samego Lukasa, jego oprocentowanie, oferte itd. lubie to ciagle
    mnie czyms wkurza. Tak odrowtnie jak w BZWBK - oferta coraz slabsza,
    kolejki itd. ale samo zalatwianie spraw mile :->

    Mianowicie ostatnio przyprowadzilem rodzicielke aby przeniosla swoje
    lokaty tamze, ze wzgledu wlasnie na wyzszy, staly procent. Zeby zyskac
    dodatkowe 0,3% za zalozenie przez net konieczne jest otwarcie ekonta.
    Tak wiec mowie dysponenetce, jak jest, co chcemy i do czego to bedzie
    sluzyc. No to najpierw non stop polecala e-konto pro (ilez razy klient
    ma tlumaczyc, ze NIE CHCE!) - zupelna konsternacje wywolala informacja
    zwrotna, ze na lokatach bedzie wiecej jak 5K PLN a klient nie chce Pro!

    Jakos udalo sie przebrnac przez ten etap aby podczas ustalaniu limitow
    przelewow dziennych (rodzicielka nie wie co to :-)) po zaproponowaniu
    przeze mnie pewnej liczby kobieta uznala, ze taka kwota jest "absurdalna".
    I jak mam byc mily? Powiedzialem, zeby nie obrazala klientow a taki
    limit ma po prostu oznacza "do salda rachunku" - tlumaczyla sie obawa o
    bezpieczenstwo (jeden zdefiniowany przelew na drugie wlasne konto :-)),
    0 zl na telefon. :-))))))

    Do tego wszystkiego mina marsowa, zero usmiechu na twarzy... I juz nie
    chodzi nawet o szacunek do pracy ale o zwykle, ludzkie mile usposobienie...

    PS.
    Poznan, Gwarna

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1