  • Data: 2003-09-10 20:31:56
    Temat: Re: Lamerskie pytanie dot. FI
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    tomekk <g...@p...com> napisał w
    news:8735-1063191784@213.17.128.66:

    > A tak - dzisiaj mamy grupę sceptyków w stosunku do "III filaru" -
    > jutro grupę emerytów żyjących w nędzy na państwowym garnuszku.
    > Jestem agentem ubezpieczeniowym i wiem jak ludzie do tego podchodzą.
    > Większość ma to w nosie. Nie myślą o tym co będzie jutro.
    > To kwestia braku świadomości, braku edukacji.

    A może wręcz przeciwnie: kwestia świadomości i własnych doświadczeń
    życiowych?
    W Polsce jeszcze ok. 500 osób nie nie ma realizowanych dokonanych w 1981
    roku przedpłat na samochody, a (chyba) kilkadziesiąt tysięcy osób ma
    książeczki mieszkaniowe, na które wpłacały przez wiele lat, a obecnie
    nie są one warte papieru na którym zostały wydrukowane.
    Ze spraw najnowszych: widziałem informację jaką dostała moja córka o
    stanie swojego rachunku w CU OFE.
    Po trzech latach wpłacania stan jej konta był o 1,09 zł wyższy niż suma
    dokonanych wpłat na ten rachunek.
    Czy jesteś pewien, że ta gra jest warta świeczki?

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)