  • Data: 2009-06-26 10:06:27
    Temat: Re: Lekcja.
    Od: macieks <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    .

    > Gdyby na tej grupie było sporo grających, to może bym i ripostował, ale ponieważ
    > tu w większości są sami naganiacze to nie mam takiego zamiaru.

    Większość osób, która Ci odpowiedziała, to grający na kontraktach.
    Poświęciły swój czas, żeby odpowiedzieć na Twoje wątpliwości, a Ty ich
    trochę obrażasz.

    To był Twój pierwszy kontrakt, że tak to przeżywasz ?? To już
    historia, wyciągnąć wnioski, o pozycji zapomnieć.
    A jak jesteś pewny tych wzrostów, to otwieraj nową pozycję.

    I jeszcze technika:
    Trzy dni temu (23.06.2009) większość szpulek sięgała do 1803 ( z
    wyjątkiem godz.13:00 - 1794) - SL powinno stawiać się kilka punktów
    poniżej tej wartości.