  • Data: 2003-03-26 11:51:34
    Temat: Re: Limity KK w BZWBK i Multi
    Od: "Jaroslaw Bierczynski" <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Glenn napisała:

    > Ta? 5 zeta za konto 24, 1 zeta za wypłatę w kasie (sic!), 2,5 za zlecenie
    > o zmiennej kwocie, 1,5 PLN za zlecenie stałe, 1 PLN za PZ (sic!), za
    > VE/Maestro chyba 25 PLN, 4 PLN eliksir i tak dalej i tak dalej ;)

    Bo do BZWBK to trzeba umiejętnie podejść ;) 40 PLN rocznie za VC,
    prowadzenie konta za darmo, tani (przydługi niestety) przelew za 0,50 PLN...
    teoretycznie, bo od pół roku, z jakichś tajemniczych przyczyn, nie pobierają
    mi prowizji za przelewy ;) a do pozostałych, wymienionych przez Ciebie
    operacji są inne banki ;)
    Niestety, w mojej wiosce mam tylko PKO BP, BZWBK i jakieś spółdzielcze cuda,
    więc nie mam w zasadzie wyboru... ale z BZWBK przy takim układzie jestem
    zadowolony :)

    Pozdrawiam
    Jarek