  • Data: 2007-01-11 10:08:38
    Temat: Re: Luka w mBanku
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    Chris napisał(a):

    > Skorzystałem z Twojej rady.
    > Niestety, na koncie eMax-Plus nie ma możliwości wykonywania dowolnych
    > przelewów. Aby taki przelew wykonać, należy najpierw przelew
    > zdefiniować, wykonać przelew zdefiniowany, a następnie ponownie go
    > usunąć, używając do tego hasła jednorazowego.
    > Z wygodą nie ma to wiele wspólnego :(

    Albo inaczej. Robisz definicję z eMax+ na eMax (bez plusa). Na tymże
    eMaxie nie może być żadnych definicji, ani kart. Wycofując środki robisz
    przelew zdefiniowany z eMax+ na eMax, a z eMaxa przelew jednorazowy
    (potwierdzany hasłem jednorazowym) na eKonto. W ten sposób sam
    wprowadzasz standardowe zabezpieczenie przelewów wychodzących
    (konieczność podania hasła jednorazowego zanim środki trafią na eKonto z
    innymi definicjami/kartą debetową).

    Jeżeli nie masz "zbędnego" eMaxa bez definicji, możesz otworzyć
    kolejnego przez mLinię, od ręki.

    Wiem, że to obchodzenie problemu (i także dość niewygodne), ale to
    jedyne możliwe sposoby na zabezpieczenie środków na eMax+ koniecznością
    podawania hasła jednorazowego przy KAŻDYM przelewie wychodzącym.