  • Data: 2008-07-08 09:59:09
    Temat: Re: [Lukas] Wyci?gi elektroniczne - ostrzeżenie.
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2008-07-08, swen <n...@n...com> wrote:

    [...]

    > Watpie, co jak co ale w banku kasa powinna sie zgadzac z tym co na
    > papierku:) Predzej to celowe ruchy, wymierzone w klientow kotorzy machna
    > reka na zasadzie "a tam, to 10zl"

    Jakoś kiedy była awaria VISA (która mnie nie dotknęła), to bank i tak
    wycofał moje _prawidłowe_ transakcje. A ja się cieszyłem darmowym
    okresem kredytowania dłuższym o 30 dni.

    Bankowcy się mylą w każdą stronę. To w końcu ludzie. Tylko Ty masz
    klapki na oczach i postępujesz na zasadzie "jeśli fakty nie pasują do
    tezy - tym gorzej dla faktów".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl