    From: "Dominique" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Lukas] i e-konto z tokenem
    Date: Thu, 9 Jan 2003 12:24:20 +0100
    Sender: l...@p...onet.pl@217.153.47.42

    > Tak sie bawilem za mi wyskoczyklo cus takiego:
    >
    > Poczekaj na nastepne wskazanie tokena, wpisz w ponizsze pole (bez hasla) i
    > kliknij zatwierdz

    prawidlowa reakcja systemu... ale po kazdej prawidlowej reakcji systemu
    server powinien sie zsyynchronizowac z tokenem... a to oznacza ze wiecej
    nie powinno byc juz przesuniecia... na odwrocie tokena powinna byc data...
    ta data oznacza jego waznosc... sprawdz czy sie nie skonczyl... po tej dacie
    token dziala OK, ale producent nie daje gwarancji bezpieczenstwa... po
    prostu tokeny beda sie powtarzac... mozna powiedziec skonczyl sie okres
    zaczal nastepny - identyczny ;-)

    przem