eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukasBank - To przechodzi ludzkie pojęcie. B.proszę o radęRe: LukasBank - To przechodzi ludzkie pojęcie. B.proszę o radę
  • Data: 2005-06-09 10:32:14
    Temat: Re: LukasBank - To przechodzi ludzkie pojęcie. B.proszę o radę
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "veritas" <v...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:30ca.00000398.42a811fe@newsgate.onet.pl...

    > Na jakiej podstawie tak prawisz ???? Lepiej nie odpowiadaj.

    Nie tobie decydowac, czy ja mam odpowiadac
    To jest usenet...

    > Nie przeczytałeś chyba dokładnie tego co napisałem. Poza tym radzisz abym
    > zapłacił wszystko. Jeśli zrobiłbym to, oni za Chiny ludowe nie oddali by
    mi
    > niesłusznie naliczonych kar.

    Przeczytalem dokladnie.
    Moze niedokladnie opisales...;-)

    Ja ci radze - ty rob jak chcesz

    Sa tacy co sie ucza na cudzych bledach, inni ucza sie na swoich, jeszcze
    inni nie ucza sie wcale - oni wiedza. Najlepsi moga nawet odebrac Nagrode
    Darwina.
    :-)

    > Tak na marginesie. Pracujesz w Lukas Banku czy masz tam kogoś bliskiego ??

    Argumentow zabraklo? ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---