eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukasBank - To przechodzi ludzkie pojęcie. B.proszę o radęRe: LukasBank - To przechodzi ludzkie pojęcie. B.proszę o radę
  • Data: 2005-06-09 10:51:04
    Temat: Re: LukasBank - To przechodzi ludzkie pojęcie. B.proszę o radę
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    9 Jun 2005 11:50:19 +0200, w <3...@n...onet.pl>,
    "varitas" <v...@a...pl> napisał(-a):

    > Pierwsze zostało wysłane zwykłym listem, jednak na poprawny co do adresu i
    > osoby adres. Drugie już zostawiłem w jednym z oddziałów LB i kazałem sobie
    > podbić stęplem dziennym.
    > Tyle że odpowiedziała mi jakaś totalna miernota, jakaś zwykła konsultantka a
    > nie kierownik czy dyrektor. Chodzi o to, że pracownicy różnych instytucji,

    To złóż skargę na konsultantkę za brak kompetencji. Dokładnie tak napisz w
    odwołaniu, to działa nieco lepiej niż zwykła reklamacja :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1