    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MB na delfinie mB? Re: Czy widzicie blokady na KK?
    Date: Sat, 8 Dec 2012 10:57:24 +0100

    Użytkownik "SQLwiel" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2012-12-08 09:59, MarekZ pisze:

    > Do e-Tesco chyba wypadałoby używać debetowej lub kredytowej z mb (nie
    > World) karty Synca? Ja tak robię (jeszcze nie naliczał mi się z tego
    > moneyback, pierwszy raz ma być za listopad) i na niej są blokady z opisem.

    > Podpowiedz, gdzie jest opisany ten MB na debetce mB?

    Skrótu mb użyłem w znaczeniu 'moneyback', a nie broń Boże mBank. na
    debetowej mBanku nie ma 5% moneybacku.

    Dla karty debetowej Synca blokady wyświetlamy klikając kolejno z głównego
    ekranu: "Rachunki", następnie "Karty", następnie wybraną kartę debetową i
    następnie napis "Zablokowane środki", po czym rozwija się lista blokad z
    opisami (brak daty założenia i obowiązywania ale jest podmiot zakładający
    blokadę oraz jej kwota). Po prawej stronie jest narzędzie do filtrowania,
    które jednak wydaje się kompletnie nie działać dla blokad (działa częściowo
    dla operacji zaksięgowanych).