  • Data: 2005-05-13 12:30:44
    Temat: Re: MBANK - tragedia ! [dlugie]
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

    *Artek99* wrote in <news:d623lq$dep$1@news.onet.pl> :

    > Ja niestety nie mam pojęcia co powinieneś zrobić
    > ale dzięki za informację.
    > Zastanawiałem się właśnie nad wzięciem kredytu w mbank
    > ale teraz się zastanowię.

    nie wiadomo po co sie zastanawiac. jego historia nie ma zadnego
    znaczenia, moze sie zdarzyc wszedzie. musisz jeszcze uwzglednic
    odsetek zadowolonych. opieranie sie na jednej informacji to
    irracjonalny skrót myslowy - jak np. wyciaganie wniosku ze FIAT jest
    awaryjny tylko dlatego ze koledze sie popsuł.

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.