eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMBANK - tragedia ! [dlugie]Re: MBANK - tragedia ! [dlugie]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Dawid <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MBANK - tragedia ! [dlugie]
    Date: Fri, 13 May 2005 15:47:35 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 41
    Message-ID: <d62bht$4r7$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <d6227c$f3b$1@riot.atman.pl> <Ij1he.6980$mh2.5157@news.chello.at>
    <d628jn$cfn$1@nemesis.news.tpi.pl> <x...@n...gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-ip85-165.crowley.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1115992447 4967 62.111.165.85 (13 May 2005 13:54:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 13 May 2005 13:54:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <x...@n...gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:348422
    [ ukryj nagłówki ]

    Rafał madDuck Ochmański napisał(a):

    > Pewnie, ale chyba nalezaloby sie skontaktowac z wierzycielem,
    > ponegocjowac splate czy jakkolwiek inaczej ale jednak zadzialac, a nie
    > czekac na kolejne monity? Nigdy nie mialem takich problemow ale takie
    > zachowanie wydaje sie naturalne.

    Wienio przecież kilkakrotnie pisał jak wyglądały jego kontakty z
    bankiem. Napisał również, że dostawał monity tej samej treści
    kilkakrotnie, za co musiał zapłacić kwotę odpowiednio wyższą. Co innego
    przypominanie a co innego wyłudzanie pieniędzy.

    Poza tym ja z postu rozpoczynajacego
    > watek wnioskuje, ze autor zwyczajnie zapomnial przelac pieniadze na
    > rachunek mBankowy:
    > "[...] powinienem byl sobie stale zlecenie ustawic".

    Tu sie zgodze, masz racje, ale czy konsekwencją jego niefrasobliwości ma
    być tak radykalne egzekwowanie należności? Istnieją odpowiednie środki
    przekonania, informowania klienta, w końcu bank dostaje odsetki za
    zwłokę, bez względu na wszystko powinien otrzymać informację o tym że
    rozpoczęto w jego sprawie postępowanie windykacyjne, nawet jeżeli nie
    danoby mu możliwości naprostowania sprawy.

    >>Ty, to pewnie powiesz ze masz odłożone pieniążki na taką
    >>ewentualność i codziennie przez cały rok nosisz parasol w d*pie. Tez
    >>na wszelki wypadek.
    >
    >
    > OT: Ja wiem ze tutaj to mozna spotkac pewnie same "rekiny byznesu",
    > ktorzy wszystkie swoje pieniadze od razu inwestuja, a odkladanie na
    > "czarna godzine" to dla nich ostrozniactwo, ale jednak nie ma chyba nic
    > zlego w tym, ze ktos chociaz czesc swoich pieniedzy lokuje tak aby miec
    > do nich szybki dostep w awaryjnej sytuacji? Nie wiem czemu taka w miare
    > rozsadna postawa budzi w Tobie nienawisc niemalze.
    >

    Naturalnie że nie jest niczym złym zabezpieczenie się na wypadek takiej
    sytuacji, ale nie moge znieść ludzi którzy jedyne co potrafią to kopnąć
    leżącego, masz za swoje, zasłużyłeś.. otóż nie, bank jest instytucją i
    takie potraktowanie jest dla mnie niedopuszczalne, w takich okolicznościach.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1