eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMa terminal, a odmawia przyjęcia karty - co robić?Re: Ma terminal, a odmawia przyjęcia karty - co robić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ma terminal, a odmawia przyjęcia karty - co robić?
    Date: Wed, 22 Feb 2006 22:57:24 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 50
    Message-ID: <dtimob$2ms1$2@node3.news.atman.pl>
    References: <3...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: staticline10528.toya.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node3.news.atman.pl 1140645451 88961 85.89.162.21 (22 Feb 2006 21:57:31 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Feb 2006 21:57:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
    In-Reply-To: <3...@n...onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:378411
    [ ukryj nagłówki ]

    r...@o...pl napisał(a):
    > Witam, mam pytanko do znawców.
    >
    > Chciałbym dokonać zakupu biletów lotniczych w pewnym biurze turystycznym i
    > zapłacić za nie kartą płatniczą Maestro (z Pekao SA). Kwota jest dość duża, bo
    > wybieram się daleko i nie sam. Sprzedawca ma terminal do kart, ale uporczywie
    > odmawia przyjęcia płatności kartą płatniczą: tylko "karta kredytowa", ew.
    > przelew lub gotówka. Prawdę mówiąc trochę mnie to dziwi, bo wydawało mi się, że
    > z punktu widzenia sprzedającego płatność kartą typu Maestro gwarantuje większe
    > bezpieczeństwo itp. niż przy płatności kredytówką, ale rozmowa z nimi jest jak z
    > osłem - opowiadają jakieś farmazony o "systemie", który rzekomo akceptuje tylko
    > karty "kredytowe".
    >
    > Bank Pekao rozkłada ręce. Nie wiem od kogo mają terminal do kart w tym biurze
    > turystycznym, ale nie bardzo mogę kupić gdzie indziej, bo akurat ci mają
    > zdecydowanie najtańsze bilety na interesującym mnie kierunku.
    >
    > Czy w takiej sytuacji można coś poradzić na niezrozumiały (dla mnie wręcz
    > absurdalny - przecież jeśli płacę Maestrem, to "na żywo" mają zdjęte pieniądze z
    > mojego konta) upór sprzedawcy?
    >
    > Zeby było ciekawiej, przy płatności przelewem nie uznają kwitu z banku z
    > pieczątką itp. o dokonanym przelewie - bilet wydają dopiero po wpłynięciu kasy
    > na ich konto (albo i nie wydają - skąd ja mam wiedzieć, czy w takiej sytuacji po
    > prostu nie wezmą pieniędzy i się wypną?).
    >
    > Płatność gotówką, to dla mnie ostateczność - ta metoda jest dla mnie chyba
    > najmniej bezpieczna - ?
    >
    > Poradździe coś.
    >

    to powiedz, ze albo przyjmie karte, albo pojdziesz gdzie indziej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1