  • Data: 2006-02-23 20:25:56
    Temat: Re: Ma terminal, a odmawia przyjęcia karty - co robić?
    Od: "witrak\(\)" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    "sg" <a...@s...org.pl_WITHOUT> wrote in message
    news:dtl0on$392$1@node3.news.atman.pl...
    [...]
    > Dzisiaj rozmawiałem z miłym panem z PolCardu i powiedział, że
    > jak mam problem bo sklep powiedział, że karty nie przyjmie, albo
    > że mogę płacić kartą dopiero za sumę powyżej 20zł, to oni proszą
    > o informacje i to sprawdzą i jeśli się potwierdzi to wyciągną
    > odpowiednie konsekwencje (bo nie jest to zgodne z umową z
    > PolCardem), bo jak mam kartę MasterCard to mam prawo kupować
    > dowolny towar na kartę już od 1zł.

    Prosze, PROSZE, napisz jak on sie nazywal i pod jakim numerem
    telefonu...
    Pare miesiecy temu, pewna mila pani z Polcardu powiedziala mi cos
    *dokladnie przeciwnego* (na moje upierania sie, ze jest tak, jak
    Ci
    powiedzial tem mily pan): ze obecne umowy nie nakladaja zadnych
    obowiazkow
    na punkty i one *moga* ale *nie musza* przyjac zaplaty karta (a
    szlo o
    okolo 3 tys. za naprawy blacharskie w autoryzowanym serwisie
    opla).

    Pozdr.

    witrak()