  • Data: 2006-02-25 23:21:39
    Temat: Re: Ma terminal, a odmawia przyjęcia karty - co robić?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "witrak\(\)" <w...@h...com> writes:

    > No, akurat w tym konkretnym przypadku robili mi te naprawe na
    > zamkniety kosztorys (z OC sprawcy) i musieli nawet wzywac bieglego,
    > zeby powiekszyc zakres, wiec pewnie za duzo nie zarobili - wtedy
    > i te 3-4% chca zaoszczedzic...

    Co z tego, ze musieli wzywac bieglego (tylko raz)? Pomijajac
    ewidentne oszustwa ubezpieczycieli, z ktorymi warsztaty potrafia
    sobie jakos radzic*, a ktore powinny byc karalne, to wciaz stawka
    za robocizne jest taka, ze dziadowanie na tych 2-3% jest lekka
    przesada.

    Co to jest "zamkniety kosztorys" przy OC? Zgodziles sie na
    zaproponowana sume?

    Kurcze, ja place za serwis karta i jeszcze mi jakies symboliczne
    upusty daja.
    --
    Krzysztof Halasa

    * maja tabelki i dokumentacje producenta i g* ich obchodzi ze
    ubezpieczyciel ma inne, najwyzej wysmaruja mu pismo, w ktorym
    "ponownie zwracaja uwage" na to czy tamto - wiedza, ze jak klient
    do nich przyszedl (a nie do p. Jozia wzglednie do warszatatu
    ubezpieczyciela), to juz nie odejdzie, a ubezpieczyciel nie ma
    wielkich mozliwosci zeby sie od zaplaty za naprawe wymigac.