  • Data: 2002-02-05 12:41:41
    Temat: Re: Mail z Inteligo
    Od: Radek Stachowiak <r...@U...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <b...@4...com>, Wojtek Frabinski wrote:

    > odrzucic mojego oswiadcznenia woli. ona, zaczyna sie platac i powtarza
    > cos, ze tak jak zawrlem uwowe to tak musi byc ona rozwiazana (?!) i ze
    > musi byc formularz. Skonczyla mi sie cierpliwosc. Co ma biedna kobieta
    > gadac, jesli jakis [censored] jej tak kazal.
    >
    > Zamkne u nich konto i koniecznie uzywajac zwyklego pisma.
    > A dlaczego nie na ich formulrzu ? Chodziazby dlatego, ze zamowilem g w
    > niedziele i ciage go nie mam. Jak oni te maile wysylaja ?!

    a ja CI ( i innym ) odradzam uzywanie tego formularza, tylko pisanie na
    swoim, czemu? co prawda na prawie sie nie znam, ale tam nie ma (w tym
    formularzu) nigdzie napisanego ze zrywasz umowe ze wzgledu na fakt iz
    nie zgadzasz sie na zmiane regulaminu - a to jest (powolanie sie na to)
    IMHO jedyny sposob na to by nie mieli prawa uzyc w stosunku do Ciebie
    nowych oplat.

    Jesli by sie komus chcialo dokladnie to sprawdzic/skomentowac bylbym
    wdzieczny - bowiem w tym formularzu (to zwykly tekst) jest odnosnik
    to jakiegos punktu regulaminu, ale nie moglem znalezc starego
    regulaminu, wiec...

    Mam zarowno swoj wzor, jak i wzor inteligo, wiec jak ktos chce to mailme.

    --
    radoslaw.