  • Data: 2008-10-23 18:03:58
    Temat: Re: "Mała czarna" w mBanku
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa pisze:
    > Taaak, prawnik przelewajacy z pustego w prozne to jest za to bardzo
    > prestizowy zawod. Oszusci i zlodzieje to drugi przyklad.

    To trzeba bylo zostac prawnikiem i brac kase "za nic". Albo dentysta.
    Albo innym "oszustem i zlodziejem".

    > Z tym ze to oczywiscie kwestia indywidualnego systemu wartosci.

    Ale co ?

    > Zarobki nauczycieli sa wzglednie jednakowe, nie myslisz chyba ze
    > "jakosc nauczania" i "starania nauczycieli" sa wszedzie takie same?

    Zarobki nauczycieli sa rozne z uwagi na to, ze istnieja nie tylko szkoly
    publiczne. Poza tym nauczyciel w szkole pracuje ok. 20h tygodniowo wiec
    w pozostalym czasie moze pracowac poza szkola, co tez znaczna czesc
    nauczycieli czyni ze sporymi sucesami.

    > A co to jest sukces finansowy? Zap* przez cale zycie, 12 miesiecy
    > w roku przez 50 lat bez urlopu itd, zeby po smierci spadkobiercy
    > pogryzli sie o spadek, ktory nastepnie kolejny "kryzys" zredukuje do
    > zera?

    Dla mnie czlowiek bogaty, to taki ktory juz nie musi pracowac i moze
    sobie pozwolic na to na co chce (kwesti wzgledna bo jednymu starczy
    Golf, a inny nie wytrzyma bez prywatnego samolotu - de gustibus).

    --
    Mithos