  • Data: 2009-11-10 19:49:23
    Temat: Re: Meritum-lokaty lekko w gore
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof" news:hdcaov$1rst$1@news2.ipartners.pl

    > Mam taka nadzieje, ze nie zdolamy przyjac EUR w najblizszej przyszlosci

    Ja tez. Dodam na marginesie, ze licze równiez na powrót Deutsche Mark u
    naszych zachodnich sasiadów :)

    > (utrata narzedzia do sterowania wlasna gospodarka).

    Powiedz to pajacom od politykierów, po przez pseudo ekonomistów a na glupich
    obywatelach konczac, którzy traktuja euro jako panaceum na cale zlo.
    Mówi sie, ze jezeli politykierstwo wchodzi w za bardzo w ekonomie/gospodarke
    to wszystko zaczyna sie walic na pysk. Euro jest idealnym przykladem jak
    polityczne projekty narzucone zachodnim (i nie tylko) gospodarkom udupilo je
    na cacy.

    > Przez pare lat Polska
    > powinna wycyckac te Unie ile mozna, a potem wyjsc z niej, gdyz to my
    > pozniej bedziemy do wszystkiego doplacac, do calej mega biurokracji.
    Wlasna
    > waluta pozwoli bezproblemowo opuscic ten eurokolchoz.

    Czemu ludzie z twoimi pogladami nie rzadza Polska? Za madrzy sa by sie do
    sejmowego g... pchac czy co?