  • Data: 2013-06-12 10:30:05
    Temat: Re: Meritum - rozliczenie lokaty
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    S napisał(a) :

    > Niemniej... zaczynają mnie niepokoić te wszystkie systemy bankowe -
    > Meritum robi sobie wycieczki do przyszłości, Millenium przyznaje, że
    > mieli błąd w systemie, który naliczał cashback, komuś tam zły % na KO,
    > Idea raz na jakiś czas albo nie zwraca środków z ping-ponga, albo ma
    > problem z synchronizacją salda z historią, do tego mBank nowy też
    > niekoniecznie sprawnie działa... no co za licho?

    Czy też w Alior Sync pracują tłumoki o inteligencji mniej
    rozgarniętego trzecioklasisty.
    Składałem reklamacje na wysokość money back w kwietniu i marcu.
    Właśnie dostałem odpowiedź w której obie reklamacje przemieszano,
    połączono, i radośnie zakomunikowano mi, że 5% od kwoty 15,15zł to
    0,83zł. Tego to nawet maturzyści giertychowscy by nie wymyślili.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF