eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium Gold - strasznie wysokie progi na zniesienie opłaty › Re: Millenium Gold - strasznie wysokie progi na zniesienie opłaty
  • Data: 2011-08-30 10:36:07
    Temat: Re: Millenium Gold - strasznie wysokie progi na zniesienie opłaty
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 08:57:27 +0000, Józef Gołaś napisał(a):

    > Czy wy naprawdę wydajecie takie kwoty kartami, czy przeciętny posiadacz
    > karty wydaje tyle. Chodzi mi tylko o statystyczną prawidłowośc ile
    > grupowicze wydajecie miesięcznie kartą kredytową

    Niektórzy to tyle wypłacają przez miesiąc z kk mBanku za pomocą
    mtransferu ;)

    > i czy staracie się wykonać ten obrót czy po prostu płacicie za obsługę
    > kart czy przed końcem roku po prostu rezygnujecie?

    Raczej tutaj na grupie są osoby, które rzadko kiedy za coś płacą. Więc
    jak nie możesz wyrobić limitu kwotowego to możesz poszukaj karty gdzie
    liczy się ilość transakcji - tutaj zdecydowanie Polbank ma najlepsze
    warunki. Możesz też poszukać karty całkowicie darmowej jak KIS z Open
    Finance albo ostatnio było coś w Citi i pewnie jeszcze coś się znajdzie.
    Inna sprawa, że jeżeli jakiś obrót będzie miał na tym goldzie z Mille i
    zadzwonisz pod koniec roku aby zrezygnować, to jest duża szansa, że
    dostaniesz kolejny rok gratis. To też jest jeden ze sposobów na darmową
    kartę.

    --
    xbartx