eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium - karta nie dziala, bank nie wierzyRe: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
  • Data: 2011-12-05 15:26:08
    Temat: Re: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
    Od: M <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Uparli się:

    "W nawiązaniu do poprzednich wiadomości, uprzejmie informuję, że
    zgodnie z Cennikiem wymiana karty na prośbę jej posiadacza jest płatne
    (20 PLN). Jednakże, w przypadku, gdy karta jest niesprawna może Pan
    ubiegać się o zwrot kosztów za jej wydanie, natomiast nie mogę
    zagwarantować Panu zwrotu opłaty. Ewentualną decyzję w tej sprawie
    podejmie Zespół Procesowania Reklamacji.



    Z poważaniem,

    Bartłomiej Tarnacki

    Departament Bankowości Elektronicznej



    Bank Millennium S.A."

    Nie mam ochoty płacić tych 20 zł i takie pismo jest dla mnie odmową
    przyjęcia reklamacji wadliwego produktu. Co dalej? Skarga do KNF?

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 05.12.11 18:31 MarekZ
  • 06.12.11 06:26 M
  • 06.12.11 09:08 MarekZ
  • 06.12.11 10:15 M
  • 06.12.11 10:39 MarekZ

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1