eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium - karta nie dziala, bank nie wierzyRe: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!xlned.com!feeder7.xlned.com!news2.euro.net!
    209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!69.16.185.21
    .MISMATCH!npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.high
    winds-media.com!postnews.google.com!d10g2000vbf.googlegroups.com!not-for-mail
    From: M <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
    Date: Mon, 5 Dec 2011 07:26:08 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 26
    Message-ID: <8...@d...googlegroups.com>
    References: <b...@b...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 213.135.33.97
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1323098768 29168 127.0.0.1 (5 Dec 2011 15:26:08 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Dec 2011 15:26:08 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: d10g2000vbf.googlegroups.com; posting-host=213.135.33.97;
    posting-account=2XfsOwoAAADpzbte2D_7v0aQyWK0Sj5E
    User-Agent: G2/1.0
    X-Google-Web-Client: true
    X-Google-Header-Order: HUALESNKRC
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.0.19)
    Gecko/2010040118 Ubuntu/8.10 (intrepid) Firefox/3.0.19,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:563074
    [ ukryj nagłówki ]

    Uparli się:

    "W nawiązaniu do poprzednich wiadomości, uprzejmie informuję, że
    zgodnie z Cennikiem wymiana karty na prośbę jej posiadacza jest płatne
    (20 PLN). Jednakże, w przypadku, gdy karta jest niesprawna może Pan
    ubiegać się o zwrot kosztów za jej wydanie, natomiast nie mogę
    zagwarantować Panu zwrotu opłaty. Ewentualną decyzję w tej sprawie
    podejmie Zespół Procesowania Reklamacji.



    Z poważaniem,

    Bartłomiej Tarnacki

    Departament Bankowości Elektronicznej



    Bank Millennium S.A."

    Nie mam ochoty płacić tych 20 zł i takie pismo jest dla mnie odmową
    przyjęcia reklamacji wadliwego produktu. Co dalej? Skarga do KNF?

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 05.12.11 18:31 MarekZ
  • 06.12.11 06:26 M
  • 06.12.11 09:08 MarekZ
  • 06.12.11 10:15 M
  • 06.12.11 10:39 MarekZ

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1