eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Millennium - coraz ciekawiejRe: Millennium - coraz ciekawiej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.sileman.
    pl!not-for-mail
    From: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium - coraz ciekawiej
    Date: Sun, 09 Sep 2007 16:35:54 +0200
    Organization: TVK Elsat news server (test)
    Lines: 20
    Message-ID: <fc0vt8$ji5$1@kushnir.sileman>
    References: <fbvc87$qns$1@kushnir.sileman><fc073d$pcn$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1...@5...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: host-d9ada387.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: kushnir.sileman 1189348072 20037 217.173.163.135 (9 Sep 2007 14:27:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@k...sileman
    NNTP-Posting-Date: Sun, 9 Sep 2007 14:27:52 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    In-Reply-To: <1...@5...googlegroups.com>
    X-Antivirus: avast! (VPS 000773-3, 2007-09-08), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:425118
    [ ukryj nagłówki ]

    krzysztofsf pisze:

    > Natomiast taka stala przerwa w odbieraniu wszelkich zgloszen od
    > polnocy do rana jest bardzo nieciekawa, chyba, ze w tym czasie dziala
    > numer oficjalnie sluzacy tylko do zastrzegania kart.

    Odrębny numer nie jest potrzebny. Na tym samym numerze w IVR jest opcja
    "zastrzeganie karty", która pewnie kieruje do konsultantów dyżurujących
    całą dobę.

    Mnie w zasadzie nie chodzi o to, że żywa obsługa w nocy śpi, ale o fakt
    jakiegokolwiek braku informacji o zmianach. Jakiś czas temu było 24/7.


    TeleMillennium jest też ciekawostką pod innym względem - jest to jedna z
    niewielu w PL linii (o ile nie jedyna?), w której wypowiedzi są
    "pozlepiane" ze słów nagranych przez lektora. Brzmi to conajmniej
    strasznie, ale cóż - bank zarobił 2kPLN na lektorze... Ja rozumiem takie
    rozwiązanie w miejscu, gdzie IVR i zapowiedzi się często zmieniają. Ale
    tu nie zmienia się praktycznie w ogóle. :-)))

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1