eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium - głuchy telefon, bezsensowne procedury, niedoinformowani pracownicy; plus dla Sygmy minus dla mBankuRe: Millennium - głuchy telefon, bezsensowne procedury, niedoinformowani pracownicy; plus dla Sygmy minus dla mBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!news.supermed
    ia.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium - głuchy telefon, bezsensowne procedury, niedoinformowani
    pracownicy; plus dla Sygmy minus dla mBanku
    Date: Fri, 13 Dec 2013 23:38:45 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 46
    Message-ID: <l8g29m$ocu$1@node1.news.atman.pl>
    References: <l8fkhd$972$1@node1.news.atman.pl> <l8ftln$bet$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <l8ftqn$j0o$1@node1.news.atman.pl> <l8g1id$bet$2@sunflower.man.poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.242.146.25
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1386974326 24990 193.242.146.25 (13 Dec 2013 22:38:46
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Dec 2013 22:38:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:17.0) Gecko/20130801
    Thunderbird/17.0.8
    In-Reply-To: <l8g1id$bet$2@sunflower.man.poznan.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:598506
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 13.12.2013 23:26, RobertS pisze:

    >> Póki co czekam na tę ostatnią opinię, a w międzyczasie składam
    >> reklamację i wysyłam skargę do KNF.
    >>
    > Nie chodzi o to, abym zniechęcał, ale:
    > - bank reklamację odrzuci powołując się na wewn. procedury, których nie
    > znasz i nie poznasz,
    > - odp. z KNF pewnie nawet nie uzyskasz.

    Cóż, poprzednio jak mnie wkręcili w konsolidację i zapomnieli o
    maksymalnej liczbie produktów do konsolidacji (tzn. "panienka z okienka"
    nie wiedziała o takim limicie i dopiero po wysłaniu wszystkiego do
    analityka zgłosił sprzeciw formalny) to uczciwie oddali kasę za wypis z
    rejestru gruntów i dokumenty z innych banków. I ponieśli limit produktów
    do konsolidacji.

    Może i tym razem dotrze do kogoś, że takie robienie sobie złej prasy nie
    ma sensu?

    Ech, tęsknię nieco za "starymi, dobrymi czasami" kiedy w banku można
    zawsze było porozmawiać z osoba kompetentną dla całego procesu
    zawierania umowy...

    > Pamiętaj, że analityk w kwestii Twojego kredytu jest jak kapitan na
    > statku = pierwszy po Bogu. Zawsze może dać negata, bo stwierdzi, że "za
    > duże ryzyko dla banku"...i próbuj walczyć z taką argumentacją ;-/

    Umowę już mam, teraz tylko natknąłem się na niedostatecznie sprecyzowane
    warunki uruchomienia - w sumie nie miałbym pretensji (ok, chwilkę
    marudziłbym na wymagania, ale pretensji bym nie miał) jakby od początku
    powiedzieli "i do uruchomienia potrzebne będą opinie bankowe z dokładnie
    takimi danymi".

    To jest właśnie syndrom głuchego telefonu - brak sprawnej komunikacji
    pomiędzy szczeblami decyzyjnymi, żeby "pierwsza linia" mogła sprawnie
    obsłużyć klienta.

    W każdym razie czuję się nieco jak tym filmie:

    http://www.youtube.com/watch?v=JtEkUmYecnk

    --
    Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 15.12.13 13:36 osa

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1