  • Data: 2003-07-12 16:10:21
    Temat: Re: Millennium - jak wyplacic?
    Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bep72c$4se$1@inews.gazeta.pl>, Szymon Bzoma wrote:

    > 100% op?aty oznacza, ?e dajesz bankowi kas? a on Ci jej nie oddaje. To mo?e
    > umówisz si? tak ze mn?, skoro to jest dla Ciebie OK?

    Spoko. Umawiam sie z Toba ze JEZELI cos Ci wplace, to za zwrot
    pobierasz 100% prowizji.

    Mam kolejne konto do kolekcji :)
    Na razie nic na nie nie wplacam, ale kto wie?

    > Nie. To krok w stron? uznania praw konsumentów, dla których rozwi?zywanie
    > umowy z bankiem po tym jak jednostronnie zmieni on TOiP - to spory k?opot,
    > obci??enie czasowe etc.

    No to wszyscy znajomi klienta ktoremu sie nowy TOiP nie spodobal nie
    zaloza sobie juz nigdy konta w Millennium. I na grupe mozna napisac:
    ludzie nie zakladajcie konta w millennium jak nie chcecie by wam
    zmieniano TOiP.

    I to sa jedyne dopuszczalne kary za takie postepowanie banku.

    > Co to znaczy obustronna umowa w ?wietle jednostronnej zmiany TOiP?
    > Millenium robi to do?ae cz?sto.

    No przeciez w umowie jest zawarte ze Bank moze zmieniac TOiP i klient
    moze sie na to zgodzic, lub nie (wtedy rozwiazuje sie umowe).

    > Oferta ka?dego z banków powinna byae uczciwa na tyle, ?eby interesy
    > konsumentów nie by?y naruszane. Poza Millenium prawie wszystkie banki sobie z
    > tym jako? radz?...

    Tylko klienci banku maja prawo decydowac co jest dla nich dobre, a nie
    jakas odgorna wladza za nich. Taki system gdzie odgorna wladza
    decyduje co jest dla mnie dobre juz byl. Ja nie chce powrotu.

    > Mylisz obyczaj ze zwyczajem. Obyczaje banków przez to, ?e musz? byae uczciwe -
    > musz? byae podobne. I s?. Rachunek to rachunek, VE to VE itd. To s?
    > fundamenty. Zwyczaje mog? si? ró?niae.

    Uczciwe = podobne?

    Dosc dziwna teoria.

    Wg mnie im wieksza roznorodnosc tym lepiej dla klienta.

    > Po raz kolejny wyra?? swój s?d, ?e Millenium to najgorszy bank w
    > Polsce. Nie z punktu widzenia TOiP, co przyj??em ju? do wiadomo?ci, tylko jako bank

    > systematycznie psuj?cy przyjazno?ae systemu bankowego w Polsce klientom.
    > Prowizje za wyp?aty we w?asnych bankomatach, zerowe oprocentowanie ROR - to
    > s? dobre przyk?ady na poparcie mojej tezy, choae za ca?kowicie udowodnion? jej
    > jeszcze nie uwa?am. Zobaczymy co przyniesie ?ycie.

    Zaprzeczasz samemu sobie w tym akapicie. Najpierw piszesz ze "Nie
    z punktu widzenia TOiP" a nizej podajesz przyklady tylko dotyczace
    TOiP.

    A ja za "najgorsze" uwazam banki ktorych karty nie sa online polaczone
    z rachunkiem, a trzeci Elixir przychodzacy jest ksiegowany nastepnego
    dnia rano. Zdarzaja sie tez takie kwiatki jak ING, ze zeby przelew
    wyszedl z banku danego dnia, trzeba go zlozyc przez 8:00 rano, czyli
    jak ktos operacje robi w oddziale to praktycznie poprzedniego. Tak
    jest w ING z wyjatkiem rachynkow dla firm, i wyzszych taryf rachunkow
    osobistych.

    Oczywiscie nie nakazal bym zmian tym bankom, niech zaglosuja klienci.

    A z takiej TOiP jaka jest w millennium wielu ludzi jest bardzo
    zadowolonych, i po co ich "uszczesliwiac" na sile? W ten sposob mozna
    tylko zaszkodzic klinetom, bo bankowi to nie sadze - on i tak wyjdzie
    na swoje podnoszac inne oplaty. A klienci straca taki model oplat jaki
    im odpowiadal.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl