eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium - jak wyplacic?Re: Millennium - jak wyplacic?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.man.poznan.pl!n
    ot-for-mail
    From: Miernik <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium - jak wyplacic?
    Date: Sat, 12 Jul 2003 18:10:21 +0200
    Organization: POZMAN - http://www.man.poznan.pl/
    Lines: 98
    Message-ID: <s...@s...ctnet.pl>
    References: <bemqio$q9u$1@news.onet.pl> <bemtor$176$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <bemvcb$662$1@news.onet.pl> <s...@s...ctnet.pl>
    <beo9ha$6br$1@news.onet.pl> <s...@s...ctnet.pl>
    <bep72c$4se$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: Miernik <m...@c...pl>
    NNTP-Posting-Host: tarnica.ctnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: sunflower.man.poznan.pl 1058026225 20583 212.126.24.130 (12 Jul 2003
    16:10:25 GMT)
    X-Complaints-To: t...@m...poznan.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Jul 2003 16:10:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    X-Original-Path: tarnica.ctnet.pl!not-for-mail
    X-Path-Notice: Path line has been filtered
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:250996
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <bep72c$4se$1@inews.gazeta.pl>, Szymon Bzoma wrote:

    >> W zadnym. Nawet 100% wyplacanej gotowki. Albo i 500%.
    >> Oczywiscie jezeli nie byloby tak od poczatku, to klient powinien byc
    >> powiadamiony jakis czas wczesniej by moc sobie bez tej oplaty zabrac
    >> swoja gotowke i rozwiazac umowe.
    >
    > 100% op?aty oznacza, ?e dajesz bankowi kas? a on Ci jej nie oddaje. To mo?e
    > umówisz si? tak ze mn?, skoro to jest dla Ciebie OK?

    Spoko. Umawiam sie z Toba ze JEZELI cos Ci wplace, to za zwrot
    pobierasz 100% prowizji.

    Mam kolejne konto do kolekcji :)
    Na razie nic na nie nie wplacam, ale kto wie?

    >> Stek bzdur, jak to czytalem to zaczalem sie bac w jakim kraju zyje, bo
    >> takie uzasadnienia moznaby wymyslec pod dowolna dzialalnosc ktora sie
    >> komus nie podoba. To jest krok w strone totalitaryzmu.
    >
    > Nie. To krok w stron? uznania praw konsumentów, dla których rozwi?zywanie
    > umowy z bankiem po tym jak jednostronnie zmieni on TOiP - to spory k?opot,
    > obci??enie czasowe etc.

    No to wszyscy znajomi klienta ktoremu sie nowy TOiP nie spodobal nie
    zaloza sobie juz nigdy konta w Millennium. I na grupe mozna napisac:
    ludzie nie zakladajcie konta w millennium jak nie chcecie by wam
    zmieniano TOiP.

    I to sa jedyne dopuszczalne kary za takie postepowanie banku.

    >> Bank ktory dziala zgodnie z obustronna umowa z klinetem, podwaza
    >> zaufanie... Ludzie, to jest smiechu warte. Gdzie to mozna zaskarzyc?
    >
    > Co to znaczy obustronna umowa w ?wietle jednostronnej zmiany TOiP?
    > Millenium robi to do?ae cz?sto.

    No przeciez w umowie jest zawarte ze Bank moze zmieniac TOiP i klient
    moze sie na to zgodzic, lub nie (wtedy rozwiazuje sie umowe).

    >> Obyczaje? Mam rozumiec ze oferta wszystkich bankow powinna byc podobna
    >> tak? Jak inni nie pobieraja oplat za wyplaty, to jeden tez nie moze bo
    >> by bylo niezgodnie z obyczajem.
    >
    > Oferta ka?dego z banków powinna byae uczciwa na tyle, ?eby interesy
    > konsumentów nie by?y naruszane. Poza Millenium prawie wszystkie banki sobie z
    > tym jako? radz?...

    Tylko klienci banku maja prawo decydowac co jest dla nich dobre, a nie
    jakas odgorna wladza za nich. Taki system gdzie odgorna wladza
    decyduje co jest dla mnie dobre juz byl. Ja nie chce powrotu.

    >> Przeciez w interesie klienta jest by oferta bankow byla jak
    >> najbardziej roznorodna. Dokladnie przeciwienstwo "zgodnosci z
    >> obyczajami".
    >
    > Mylisz obyczaj ze zwyczajem. Obyczaje banków przez to, ?e musz? byae uczciwe -
    > musz? byae podobne. I s?. Rachunek to rachunek, VE to VE itd. To s?
    > fundamenty. Zwyczaje mog? si? ró?niae.

    Uczciwe = podobne?

    Dosc dziwna teoria.

    Wg mnie im wieksza roznorodnosc tym lepiej dla klienta.

    > Po raz kolejny wyra?? swój s?d, ?e Millenium to najgorszy bank w
    > Polsce. Nie z punktu widzenia TOiP, co przyj??em ju? do wiadomo?ci, tylko jako bank

    > systematycznie psuj?cy przyjazno?ae systemu bankowego w Polsce klientom.
    > Prowizje za wyp?aty we w?asnych bankomatach, zerowe oprocentowanie ROR - to
    > s? dobre przyk?ady na poparcie mojej tezy, choae za ca?kowicie udowodnion? jej
    > jeszcze nie uwa?am. Zobaczymy co przyniesie ?ycie.

    Zaprzeczasz samemu sobie w tym akapicie. Najpierw piszesz ze "Nie
    z punktu widzenia TOiP" a nizej podajesz przyklady tylko dotyczace
    TOiP.

    A ja za "najgorsze" uwazam banki ktorych karty nie sa online polaczone
    z rachunkiem, a trzeci Elixir przychodzacy jest ksiegowany nastepnego
    dnia rano. Zdarzaja sie tez takie kwiatki jak ING, ze zeby przelew
    wyszedl z banku danego dnia, trzeba go zlozyc przez 8:00 rano, czyli
    jak ktos operacje robi w oddziale to praktycznie poprzedniego. Tak
    jest w ING z wyjatkiem rachynkow dla firm, i wyzszych taryf rachunkow
    osobistych.

    Oczywiscie nie nakazal bym zmian tym bankom, niech zaglosuja klienci.

    A z takiej TOiP jaka jest w millennium wielu ludzi jest bardzo
    zadowolonych, i po co ich "uszczesliwiac" na sile? W ten sposob mozna
    tylko zaszkodzic klinetom, bo bankowi to nie sadze - on i tak wyjdzie
    na swoje podnoszac inne oplaty. A klienci straca taki model oplat jaki
    im odpowiadal.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl
    No Iraq war http://www.globalexchange.org/campaigns/iraq/invadeI
    raq082702.html
    Please call the White House +1-202-456-1111 or fax +1-202-456-2461 and say no!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1