eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Millennium] zbytni brak formalnosciRe: [Millennium] zbytni brak formalnosci
  • Data: 2002-09-18 10:24:55
    Temat: Re: [Millennium] zbytni brak formalnosci
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    On Wed, Sep 18, 2002 at 12:16:23PM +0200, blad wrote:

    > Zaskoczyl mnie Millennium uproszczeniem podejscia do klienta
    > - zmiana adresu korespondencyjnego - przychodze daje dowod dyktuje nowy
    > adres i do widzenia.
    > Zero papierkow i podpisow, jak dla mnie to az troche glupie gdy kazdy
    > operator moze tak sobie zmieniac dane klienta i nie ma na to zadnej
    > podkladki, ze wlasnie klient tak zadysponowal.

    Podobnie mialo to miejscy w rb - tyle ze nawet sie z domu nie ruszylem ;-)

    Inna sprawa ze moglem to zrobic dopiero po pelnej weryfikacji.

    > Wniosek - zbytni brak formalnosci nie jest w banku czyms pozytywnym ;-))

    A ja tam tak wole. Bo co niby ten podpis zmienia? ;-)

    --

    --w
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1