eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMinął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej?Re: Minął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.man.lodz.pl
    !news.nask.pl!news.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Minął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej?
    Date: Mon, 03 Aug 2009 20:50:18 +0200
    Organization: male zet
    Lines: 30
    Message-ID: <h57ach$uuj$1@news.interia.pl>
    References: <h56hdn$359$1@news.interia.pl> <h56p52$532$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com
    NNTP-Posting-Host: apn-77-112-91-15.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1249324242 31699 77.112.91.15 (3 Aug 2009 18:30:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 3 Aug 2009 18:30:42 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <h56p52$532$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.22) Gecko/20090605
    Thunderbird/2.0.0.22 Mnenhy/0.7.6.0
    X-Authenticated-User: zyga % interia+pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:496146
    [ ukryj nagłówki ]


    >> Reklamowałem coś w pewnym banku.
    >> Po zgłoszeniu e-mailem otrzymałem odpowiedź, że w ciągu 30 dni (dla mnie
    >> to są kalendarzowe, bo nie zaznaczono, że robocze) reklamacja zostanie
    >> rozpatrzona i w ciągu tych 30 dni mnie poinformują.
    >> Te 30 dni właśnie minęły.
    >
    > Nie wiem co do za bank, ale ja miałem już kilka razy podobną sytuację z
    > bankiem, który również e-mailami potwierdza wpłynięcie reklamacji i
    > inforomuje o 30-dionowym terminie jej rozpatrzenia... z grupy BRE. W każdym
    > bądź razie w mojej sytuacji składałem zawsze reklamację do reklamacji, że nie
    > dostałem odpowiedzi. Po kolejnych 30 dniach sytuacja się powtarzała. Do tej
    > pory 2 reklamacje dotyczące braku odpowiedzi na pierwotną reklamację
    > starczały. Może więc i w Twoim przypadku warto złożyć kolejną reklamację...
    > Minusem tego jest długi czas oczekiwania :(
    >
    > Wydaje mi się bowiem, że innej łatwej drogi nie ma. Na końcu zawsze można się
    > sądzić.

    Ale ja nie chcę się sądzić, co najwyżej (KNF/KNB) może im jakąś karę
    dorzucić za nieprawidłowości.
    Ja chcę, by mi dali święty spokój i pismo na papierze, że wyjaśniono i
    nic do mnie nie mają.

    Aha, prowadziłem w odpowiedni sposób korespondencję.
    W stanowczy, asertywny, prawie chamski.
    Telefony o 7 rano po nocnej zmianie nie są miłe i w dodatku z telefonu
    nieprezentującego numeru.

    zyga

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1