eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMinął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej?Re: Minął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!ne
    ws.dfn.de!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!newsfeed01.sul.t-online.de!newsf
    eed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.c
    om!postnews.google.com!w6g2000yqw.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "bradley.st" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Minął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej?
    Date: Wed, 5 Aug 2009 03:30:52 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 16
    Message-ID: <a...@w...googlegroups.com>
    References: <h56hdn$359$1@news.interia.pl>
    <4...@2...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 67.244.245.99
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1249468252 17963 127.0.0.1 (5 Aug 2009 10:30:52 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Aug 2009 10:30:52 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: w6g2000yqw.googlegroups.com; posting-host=67.244.245.99;
    posting-account=UN1PVAoAAADUa5JvDgJnRHL92NHa6IL6
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.0.13)
    Gecko/2009073022 Firefox/3.0.13,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:496415
    [ ukryj nagłówki ]

    On 5 Sie, 04:31, MałgosiaK <m...@g...com> wrote:
    >
    > podaj mi nr reklamacji
    >
    > MałgosiaK(mBank)

    He he he... Zaczyna sie robic jak na forum mB.

    W sytuacji krytycznej pojawia sie Swieta Malgorzata Na Bialym Koniu i
    znikaja troski i problemy. Gawiedz wiwatuje i podrzuca kapelusze.
    "Maksimum korzysci i wygoda!" tryumfuje.

    Prosze mnie zle nie zrozumiec, doceniam jak najbardziej prace
    MałgosiK. Nie rozumiem tylko dlaczego klienci banku musza pisac na
    forach zeby ktos zajal sie ich reklamacja - jakby normalne,
    standardowe kanaly komunikacji z bankiem nie mogly wystarczyc.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1