  • Data: 2011-01-11 10:20:45
    Temat: Re: Moje testy karty internetowej bez plastiku BZWK
    Od: MattS <m...@m...ms> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 Jan 2011 10:36:03 +0100, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Według mnie bardziej użyteczne są opinie w których ktoś wytyka minusy.
    > Dlaczego? Wtedy bardziej jesteśmy w stanie ocenić czy dana usługa/rzecz
    > etc będzie nam pasować czy nie. Wiadomo, że dużo ludzi piszę często
    > pozytywnie aby utwierdzić i ugruntować swój wybór a nie dlatego, że
    > rzeczywiście dana usługa lub rzecz jest aż tak dobra i bezkonkurencyjna.
    > A czasami piszą tak, bo ktoś im zwyczajnie płaci.

    Czepiasz się.
    Krzysztof napisał, co sądzi o tej karcie i dlaczego w ogóle o niej pisze -
    bo bank go poprosił. Wszystko jasne. Każdy może sobie sam ocenić tą opinię
    Krzysztofa, przecież nikt zdrowy na umyśle nie podchodzi bezkrytycznie do
    wypowiedzi w necie. Mi się podoba to co Krzysztof napisał, wolę o jedną
    opinię więcej niż o jedną mniej.

    Pozdrawiam,
    Matt