  • Data: 2011-01-11 12:13:51
    Temat: Re: Moje testy karty internetowej bez plastiku BZWK
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Sty, 12:58, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Na naszym rynku to chyba tylko mBank/Multi (było też na grupie kilka razy
    > o ofertach spoza Polski - np o ile dobrze pamiętam nazwę to netler), ale
    > tak naprawdę to te karty się niczym nie różnią od zwykłych kart pre-paid
    > poza jednym szczegółem - szybkość wydania.

    No i trzeba miec konta w tamtych bankach.

    >Już lepiej bym widział
    > rozwiązanie jak, ktoś kiedyś podał na grupie, że do konkretnej transakcji
    > możesz sobie wygenerować jednorazowy nr karty, który jest powiązany z
    > Twoją kk/kontem. Tutaj wtedy widzę sens tak zwanej "wirtualności".
    >
    > Wypowiedziałem się pod kolejnym testem "mojej karty internetowej" i tyle.
    > Popatrz w archiwum i przeczytaj poprzednie elaboraty a jednocześnie
    > zastanów się czym tak naprawdę ta wirtualna karta różni się od debetówki/
    > kk i czy rzeczywiście aż tyle trzeba było napisać. Pomijam już fakt czy
    > koniecznie musimy o tym czytać po raz kolejny.

    Opisalem funkcjonalnosci ktore dzialaja - zakup w Euro, zakup w pln,
    podpiecie do pau pal jako (miedzy innymi) weryfikacja czy ten
    akceptant obsluzy, zasilenie dwoma metodami.

    Robiac testy jakiegokolwiek sprzetu, rowniez w kolko sie pisze o tych
    samych parametrach, 3dmark w przypadku kart graf. itd itp.
    Sprawdzilem rozne opcje jakie przyszly mi do glowy i opisalem ich
    dzialanie, uprzedzilem przed ewentualnymi niebezpieczenstwami przy
    korzystaniu z tej karty (jednorazowa wysylka danych, wysokie kursy
    przy przewalutowaniach).

    Karta wg mnie rozni sie od debetowki tym, ze raczej nie widze
    mozliwosci frauduj poza zaladowane srodki.
    Watpie, zeby dalo sie zminusowac konto techniczne do niej podpiete, a
    wyjatkowo dlugie blokady (minimum 4 dni) zapewnie czemus sluza.