  • Data: 2008-07-02 17:05:44
    Temat: Re: Multi -- ZONK!!!
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Raczysz zartowac!
    Jedyne co mozna analizowac w ofercie banku to uslugi dodatkowe jak
    ewentualne ubezpieczenia samochodow, domow, podrozy, dogodnosci w kozystaniu
    (placowka, internet) ilosc placowek, godziny otwarcia.
    Podstawowe usugi bankowe jak konto, wplata, wyplata, karta debetowa,
    kredytowa, sprawdzenie salda w bankomacie, zwykle przelewy, wyplaty w obcych
    bankoamtach - powinna byc DARMOWA z zalozenia.
    Bank chce moich pieniedzy, ja nie potrzebuje banku, choc i tak panstwo
    (rzad) w pewnym stopniu ubezwlasnowolnil obywateli wymuszajac korzystanie z
    banku w pewnych okolicznosciach (dotyczy tez UK). Osobiscie bank mi nie jest
    do niczego potrzebny, poza wyjatkami i tylko wowczas korzystam kiedy nie ma
    innego wyjscia. Bank zarabia na zdeponowanych pieniadzach bo od ilosci
    depozytow zaleza ich udzielane pozyczki, inne inwestycjie.

    ps. post wyslany ponownie ze wzgledu na bledna date w poprzednim.