eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMulti okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientówRe: Multi okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów
  • Data: 2003-02-10 10:11:59
    Temat: Re: Multi okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MK wrote:
    > Użytkownik "alexy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:03020914121140@polnews.pl...
    >
    >
    >>On sie nie piekli, że usuniety zostanie błąd polegajacy na tym, że
    >>pełnomocniekiem MOŻE być ktoś figurujacy w BIK-u, a ten sam ktoś NIE MOŻE
    >>dostać karty dodatkowej.
    >
    >
    > Tu chyba nie chodzi o BIK, ale MIG BR. W wielu bankach osoby bedace w tym
    > rejestrze nie maja dostepu do produktow kredytowych. Nic strasznego chyba w
    > tym nie ma, bo i czemu bank ma ryzykowac dajac dostep do produktu
    > kredytowego osobie, ktora nie splata swoich zobowiazan?
    >
    Ja czegoś nierozumiem. Przecież ty chodzi o wydanie _karty_dodatkowej_
    zdolność kredytową sprawdzano u "głównego" posaiadacza. I on, w
    przypadku tej kary odpowiada za dług. Nie _bank_, i nie posiadacz karty
    dodatkowej.
    KJ

    > Maciej
    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1