eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMulti okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientówRe: Multi okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów
  • Data: 2003-02-10 23:29:30
    Temat: Re: Multi okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MK wrote:

    || Odpowiedzialnosc posiadacza karty glownej konczy sie z chwila
    || zastrzezenia karty, a dalej bank odpowiada.

    Racja - biorac pod uwage specyfike dzialania kart wypuklych to jest
    argument.
    Natomiast inna sprawa jest, ze karty wypukle juz coraz rzadziej daja
    mozliwosc dokonania naduzyc. Nadal mam wrazenie, ze sprzedajac takie
    karty bank zarabia na tyle duzo ze pokryje to koszty ewentualnych
    fraudow. Ale to juz jest moje subiektywne wrazenie, nie poparte zadnymi
    obliczeniami.

    || Do osoby ktorej ma byc
    || wydana karta dodatkowa bank zaufania nie ma. Dajac karte kredytowa
    || [zwlaszcza embosowana], bank pokazuje akceptantom 'to jest osoba
    || godna zaufania'. Odmowa dania dostepu do produktu kredytowego moze
    || miec rowniez role edukacyjna, nieprawdaz? ;)

    Tak, ale bank to jest instytucja komercyjna ktora ma zarabiac pieniadze.
    Argumentem bylyby statystyki obrazujace, ile zarobi a ile straci bank na
    takich kartach dodatkowych.
    Poza tym - czy odmawiajac ustanowienia pelnomocnictwa do konta dla osoby
    "nierzetelnej" bank cos zyskuje? Pelnomocnik chyba nie ma mozliwosci
    dokonania fraudu po odwolaniu pelnomocnictwa, a w czasie jego trwania i
    tak odpowiedzialnosc spada na posiadacza rachunku.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl
    gg: 2539349

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1