eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMulti okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientówRe: Multi okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów
  • Data: 2003-02-10 19:29:48
    Temat: Re: Multi okazuje fundamentalny brak zaufania do swych klientów
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b280r7$sns$2@atlantis.news.tpi.pl...
    > >
    > Ja czegoś nierozumiem. Przecież ty chodzi o wydanie _karty_dodatkowej_
    > zdolność kredytową sprawdzano u "głównego" posaiadacza. I on, w
    > przypadku tej kary odpowiada za dług. Nie _bank_, i nie posiadacz karty
    > dodatkowej.
    >

    Odpowiedzialnosc posiadacza karty glownej konczy sie z chwila zastrzezenia
    karty, a dalej bank odpowiada. Do osoby ktorej ma byc wydana karta dodatkowa
    bank zaufania nie ma. Dajac karte kredytowa [zwlaszcza embosowana], bank
    pokazuje akceptantom 'to jest osoba godna zaufania'.
    Odmowa dania dostepu do produktu kredytowego moze miec rowniez role
    edukacyjna, nieprawdaz? ;)

    Maciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1