eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multi] sposob traktowania klientowRe: [Multi] sposob traktowania klientow
  • Data: 2007-12-29 14:22:46
    Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:fl5kmh$bsa$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Infolinia nic nie wie (mialem to ze swoja karta, oddzial co innego,
    > infolinia w zaleznosci od konsultanta miala kilka wersji). Problem byc
    > moze jest w czym innym. Aktualnie trwa okres poswiateczny. Przesylki
    > (nawet te rejestrowane) sa czasem opoznione o kilkanascie dni. Byc moze w
    > tym tkwi przyczyna ?
    >
    > Aczkolwiek np. VG jest produkowana zupelnie inaczej niz VC. Byc moze teraz
    > takze VC bedzie produkowana w nowy sposob (znacznie lepszy, po ok. 60
    > uzyciach VG wyglada jak nowa, farba z cyferek i literek nie schodzi itp.).

    Nie wiem, na www mam przy tej karcie od ponad miesiąca status "w produkcji".
    Nie wiem czy istnieje status "wysłana" ale przez analogię do systemu Nordei
    podejrzewam, że istnieje. Co do dużych opóźnień przesyłek, dla mnie to
    legenda. Dostaję przesyłki i z banków i nie z banków w takich samych
    terminach jak w poprzednich miesiącach. To tylko przesyłki z BRE potrafią
    "iść" tygodniami albo "ginąć" na poczcie. Żenada.

    Co do tej mojej karty, poprzednie wznawiane plastiki dostawałem jeszcze w
    listopadzie, tak że wina banku jest tutaj bezsprzeczna. A tekst "proszę
    zadzwonić za kilka dni" rozwalił mnie całkowicie. :-))

    marekz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1