eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multi] sposob traktowania klientowRe: [Multi] sposob traktowania klientow
  • Data: 2007-12-29 14:16:04
    Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In news:fl5kcs$b15$1@atlantis.news.tpi.pl, *MarekZ* wrote:


    Ciach!

    Urzekla mnie twoja historia

    > wiem czy mi się będzie chciało. Tak czy inaczej będę na tym "do tyłu"
    > około "półtorej stówki", całkowicie bez mojej winy. Naprawdę troszkę
    > wkurzające. :]

    Marek, jestes tu stalym bywalcem. Wiesz co sie w takiej sytuacji robi.
    Zmienia Bank ;-)

    Swoja droga - patrzyles moze w cennik Multi? Maja tam takie pozycje jak
    wysylka ekspresowa karty za 25zl - moze warto w to zainwestowac. Potem
    ewentualnie powalczyc o te 25zl reklamacjami?

    I kolejna pozycja za "poltorej stowki" - Wydanie karty zastepczej".
    dam ci linka
    http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/Bin
    aryPL/1128875/taryfa_prowizji_i_oplat_3.12_1128875.p
    df
    strona 33


    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1