eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank - OSTRZEŻENIE przed promocyjnymi płatnościami kartą.Re: MultiBank - OSTRZEŻENIE przed promocyjnymi płatnościami kartą.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.tpinternet.pl!at
    lantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MultiBank - OSTRZEŻENIE przed promocyjnymi płatnościami kartą.
    Date: Wed, 25 Feb 2004 09:56:50 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <c1ho2j$acn$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <c1fbbu$8g5$1@nemesis.news.tpi.pl> <c1g45r$cld$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.117.138.36
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1077699479 10647 195.117.138.36 (25 Feb 2004 08:57:59
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Feb 2004 08:57:59 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:287564
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Bogdan B." napisał:

    > Dziewczyny z mLinii i Multilinii już nie takie głupoty już opowiadały ;-)
    > Wielokrotnie w Merlinie nie mieli czegoś co zamówiłem i obciążenie było na
    > mniejszą kwotę niż blokada. Blokada były zdejmowane bez problemu.
    > BRE w obu detalicznych wcieleniach ma co jakiś czas problem z łączeniem
    > blokad i rozliczeń w Merlinie, może też w innych sklepach. Sam miałem coś
    > takiego z kartą mBanku półtora roku temu.

    Reklamacja dotycząca blokady została uznana przez MultiBank w ciągu jednego
    dnia:

    "Zgodnie z Pana prośbą o przesłanie drogą mailową wyjaśnienia reklamacji,
    dotyczącej blokady autoryzacyjnej z dnia 13 lutego 2004r. na kwotę 110zł
    informujemy, że została ona usunięta w dniu 24 lutego 2004r. i środki są
    dostępne na Pańskim rachunku.
    Zaistniała sytuacja miała miejsce, gdyż rozliczenie transakcji, które
    dotarło do naszego banku w dniu 24 lutego 2004r. nie usunęło automatycznie
    blokady. Przyczyną tego była niezgodność danych zawartych w rozliczeniu z
    danymi, jakie widniały przy autoryzacji w naszym systemie (przede wszystkim
    chodziło o różnice w dacie transakcji oraz kwocie autoryzacji). Winę za
    powyższe ponosi punkt handlowo-usługowy, który przesłał do nas takie dane w
    rozliczeniu. Na podstawie zgodności numerów autoryzacji mogliśmy jednak
    ręcznie usunąć wspomnianą blokadę autoryzacyjną.
    Mam nadzieję, że wyjaśnienie jest dla Pana satysfakcjonujące, a opisana
    sytuacja nie powtórzy się więcej w przyszłości."

    Brawo MultiBank!!! Tak trzymaj!
    Merlin po raz kolejny dał d***.

    Serdecznie pozdrawiam.
    Adam Gentler


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1