eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] Brak odpowiedzi na reklamacjeRe: [Multibank] Brak odpowiedzi na reklamacje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.icp.pl!newsb
    .icpnet.pl!not-for-mail
    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Multibank] Brak odpowiedzi na reklamacje
    Date: Tue, 13 Jan 2009 21:30:41 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 19
    Message-ID: <gkitln$gbk$1@opal.icpnet.pl>
    References: <gkit5m$965$1@inews.gazeta.pl> <gkitcj$hrl$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c7-112.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1231878647 16756 62.21.7.112 (13 Jan 2009 20:30:47 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Jan 2009 20:30:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    In-Reply-To: <gkitcj$hrl$1@news.onet.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 090113-0, 2009-01-13), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:469749
    [ ukryj nagłówki ]


    >> Do tej pory zawsze od wszystkich firm (nie tylko bankow)
    >> dostawalem odpowiedzi na reklamcje. Czy banki maja
    >> obowiazek przeslac odpowiedz na reklamacje jezeli
    >> uznaja rachunek reklamowana kwota czy to
    >> dobry obyczaj?
    >
    > Reklamacja została rozpatrzona na korzyść i oczekujesz, że bank będzie
    > jeszcze do tego pisał uzasadnienie ?
    >
    >
    otrzymałeś kasę w takim razie bank przyznał się do błędu...co z tego, że
    dostałbyś pismo, że pobranie opłaty spowodowane było np. błędem systemu?

    bank nie musi się tłumaczyć

    --
    pozdrawiam
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1