eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] Brak odpowiedzi na reklamacjeRe: [Multibank] Brak odpowiedzi na reklamacje
  • Data: 2009-01-13 21:48:26
    Temat: Re: [Multibank] Brak odpowiedzi na reklamacje
    Od: Bart <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > otrzymałeś kasę w takim razie bank przyznał się do błędu...co z tego, że
    > dostałbyś pismo, że pobranie opłaty spowodowane było np. błędem systemu?
    >
    > bank nie musi się tłumaczyć
    >
    no właśnie, w Polsce nie musi, myślę, że w cywilizowanym kraju byłoby i
    pisemko, że im przykro, przepraszają za utrudnienia, dołożą wszelkich
    starań, żeby to się nie powtórzyło, itp. Bzdety, ale przynajmniej
    klientowi oddaje się w ten sposób należny szacunek.
    A multibank pewnie uznał, że skoro już upierdliwcowi oddał jego
    pieniądze, to niech się udławi i spada.

    Tak na marginesie - na moją reklamację w tej samej sprawie nie dostałem
    jeszcze ani odpowiedzi, ani zwrotu pieniędzy. Reklamacja złożona ok 20
    listopada.

    pzdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1