eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] Brak odpowiedzi na reklamacjeRe: [Multibank] Brak odpowiedzi na reklamacje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.wp.pl!not-for-mail
    From: Bart <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Multibank] Brak odpowiedzi na reklamacje
    Date: Tue, 13 Jan 2009 22:48:26 +0100
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 17
    Sender: b...@o...nat0.sta.nsm.pl
    Message-ID: <gkj27g$n2o$1@news.wp.pl>
    References: <gkit5m$965$1@inews.gazeta.pl> <gkitcj$hrl$1@news.onet.pl>
    <gkitln$gbk$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: orunia-151-224-032.nat0.sta.nsm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.wp.pl 1231883312 23640 195.34.211.95 (13 Jan 2009 21:48:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Jan 2009 21:48:32 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    In-Reply-To: <gkitln$gbk$1@opal.icpnet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.8.1.19)
    Gecko/20081204 SeaMonkey/1.1.14
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:469765
    [ ukryj nagłówki ]

    > otrzymałeś kasę w takim razie bank przyznał się do błędu...co z tego, że
    > dostałbyś pismo, że pobranie opłaty spowodowane było np. błędem systemu?
    >
    > bank nie musi się tłumaczyć
    >
    no właśnie, w Polsce nie musi, myślę, że w cywilizowanym kraju byłoby i
    pisemko, że im przykro, przepraszają za utrudnienia, dołożą wszelkich
    starań, żeby to się nie powtórzyło, itp. Bzdety, ale przynajmniej
    klientowi oddaje się w ten sposób należny szacunek.
    A multibank pewnie uznał, że skoro już upierdliwcowi oddał jego
    pieniądze, to niech się udławi i spada.

    Tak na marginesie - na moją reklamację w tej samej sprawie nie dostałem
    jeszcze ani odpowiedzi, ani zwrotu pieniędzy. Reklamacja złożona ok 20
    listopada.

    pzdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1