eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyce › Re: [Multibank] Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyce
  • Data: 2009-06-04 21:11:51
    Temat: Re: [Multibank] Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyce
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Tak właśnie mi się z wieczora przypomniał cytat:

    "...Ja wiedziałem, że tak będzie, ja wiedziałem,
    Jeden mądry człowiek mnie ostrzegał!..."

    W sumie to mogę pod tego "mądrego" podpadać hłe hłe, bo poznałem się na
    Multi już ładnych kilka lat temu (2-3 jakoś) i pisałem na grupie.
    Pamiętam przygodę z wpłatomatem i pamiętam jak dziś - ilu pracowników
    tyle wersji na to samo pytanie :)

    PS Szybki konkurs - skąd jest cytat, ale bez pomocy googla!

    Xenocide