  • Data: 2009-05-20 07:31:22
    Temat: Re: Multibank - podwyzka oplat za karte debetowa
    Od: "Mariusz " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ <b...@a...pl> napisał(a):
    > A może to jednak pomyłka banku? Jaki jest obecnie sens istnienia taryfy
    > Active?

    Pomylka banku :) - ubawilem sie setnie :).

    Sens jest jednoznaczny - bank przesadzil ze zbyt darmowymi uslugami i teraz
    zaczyna je likwidowac. Ot i wszystko. Przez kilka lat multibank mial
    praktycznie darmowe konta oferujace stosunkowo duzo roznych funkcjonalnosci -
    zwykle takze bardzo atrakcyjnych.
    Ja mialem w ciagu 5 lat posiadania u nich konta takie "bonusy" jak kredyt
    hipoteczny z bilansowaniem na ktorym w sumie zarobilem a nie "zaplacilem",
    mialem swietnie oprocentowane tygodniowej lokaty, mialem konto z duzym
    kredytem odnawialnym, ktory mialem calkowicie za darmoche i przydzielonym
    praktycznie w trakcie jednej wizyty w placowce, karty za darmoche, w miare
    dobra obsluge reklamacji jaka musialem u nich zalatwiac - i pewnie kilka
    innych spraw o ktorych juz zapomnialem :). Ba, nawet za wydanie papieru do
    likwidacji wpisu na hipotece nie zaplacilem ani grosika - choc standardem na
    rynku jest 150pln... Za to wszystko nigdy nie zaplacilem ani grosza - a biorac
    pod uwage ze intensywnie wykorzystalem takze mechanizm bilansowania i kredyt
    odnawialny w koncie to glownie oni doplacali do mojego konta.

    Cel jest jednoznaczny - jest praktycznie jedno sensowne konto, ktore jest
    darmowe przy 500pln operacji na karcie (co pewnie wynika z zysku banku na
    operacjach i wyrownuje koszt utrzymania konta) - za cala reszte trzeba teraz
    sporo zaplacic, chociazby samym trzymaniem tam gotowki ;). Wg mnie - wszystko
    zmierza do "wygaszenia popytu" na multibank - wiekszosc klientow unikajacych
    oplat i tak wyladuje w mbanku. Wizja malego banku dla klientow "bogatszych"
    najwyrazniej sie nie sprawdzila, kiedy targetem byli mlodzi myslacy ludzie. Ot
    i wszystko.