  • Data: 2004-10-11 13:39:49
    Temat: Re: Na pochybel pesymistom -załapałem si
    Od: "Paweł" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest trochę inna sytuacja nie sądzisz? Wchodzisz do placówki, a tu
    jakiś
    > bywszyj ORMOwiec "dowodzik poproszę - Pani nie mamy na liście"

    zrozum że sęk w tym iż nie wchodzisz - nie wchodzisz dlatego że
    kilkadziesiat osób chce tam wejśc przed Tobą i w dodatku one były pierwsze -
    ustawiły się wcześniej - podobna zasada działa w supermarkecie w kolejce do
    kasy
    Jedyna różnica jest taka, że ta kolejka pod bankiem była trochę bardziej
    rozciągnięta w czasie więc ludzie musieli się jakoś samorzutnie
    zorganizować - to nie jest takie głupie jak niektórzy sądzą bo naprawdę
    lepiej że się zorganizowali niż miałyby burdy jakies się odbywać

    a że taki model sprzedaży przyjęto, że pomimo powszechnej świadomości tego
    że tak się to skończy podjęto takie decyzje to naprawdę nie miej pretensji
    do tych ludzi którzy jakoś postarali się zorganizować ten bałagan który im
    jak zwykle rządzący podrzucili

    > Jak na razie osiłków wynajęły niektóre "komitety" - jeżeli wierzyć
    > doniesieniom prasowym :-)

    no ale to Ty kilka postów wyżej straszyłaś że tak byś z osiłkami przyszła -
    czy to może jakaś inna Glenn pisała ??

    > Uważasz, że należy zamykać ofiary napaści a nie napastników? Ciekawe masz
    > poglądy.

    uważam że jesteś bardzo bardzo mocna w teorii - (albo tak Ci się wydaje) - i
    naprawdę bardzo chciałbym zobaczyć jak realizujesz swoją teorię w praktyce :
    ja to widzę tak, że stoją sobie zmęczeni ludzie - w nerwach od paru dni -
    jest ich conajmniej kilkadziesiąt osób pod oddziałem pko
    na to przychodzi sobie Glenn i rzuca im niedbale "a jaką macie podstawę
    prawną że tak sobie stoicie" - ja tu wejdę do banku pierwsza bo po 1-sze mi
    się śpieszy a po drugie - nie macie podstawy prawnej sobie tak stać
    po czym :
    wariant 1) kolejka rozstępuje się przed Glenn niczym Morze Czerwone przed
    Mojżeszem
    wariant 2) pare osób które bliżej stały i coś usłyszały parkają śmiechem -
    ktoś bardziej krewki bierze się do rękoczynów bo wreszcie zobaczył kogoś na
    kim może odreagować swoje stresy , niewyspanie , ogólne wkurzenie

    nie wiem który wariant miałby miejsce w rzeczywistości choć moje
    doświadczenia życiowe i znajomośc rodaków każą mi jednak optować za
    wariantem 2) - ale mimo wszystko chciałbym to zobaczyć

    jakbyś się kiedyś zdecydowała sprawdzić jakąs swoją teorię w praktyce to daj
    znac koniecznie -