  • Data: 2008-10-22 21:51:58
    Temat: Re: Na spokojnie o kredytach we frankach
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale 5 zł/CHF oznacza zamieszki na ulicach, 3/4 straconych kredytów,
    > fala upadków banków i przedsiębiorstw , masowe bezrobocie, powrót do
    > gospodarki naturalnej...
    > Generalnie wtedy to czy masz kredyt czy go nie masz i tak równo
    > dostaniesz po dupie.
    to mega czarny scenariusz, ale jak ludzie nie będą mogli spłacać
    kredytów, banki zabiorą im mieszkania, wejdą na pensje jeżeli wcześniej
    ww. nie zostaną zwolnieni to będzie niezła jazda i stracą na tym wszyscy
    (jedni bardziej a inni mniej)
    a wracając do chf i pln, podam na własnym przykładzie:

    rata w PLN wyszłaby mi obecnie ok. 3.100 zł (policzyłem dla najniższego
    oprocentowania w pln jakie oferuje obecnie mój bank) natomiast w CHF dla
    oprocentowania jakie obecnie mam, kurs waluty z dzisiaj (2,50zł za chf)
    i rata w chf to ok. 2.160 zł (865,18 chf), aby rata w chf wyniosła tyle
    co w pln (biorę pod uwagę tylko kurs - oprocentowanie bez zmian) to chf
    musiałby kosztować 3,58 zł!!!

    --
    pozdrawiam
    RobertS