    From: " sys29" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Najgorszy grudzień na giełdach od wielu lat
    Date: Thu, 15 Dec 2011 12:32:26 +0000 (UTC)

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Co do zaś rynku amerykańskiego wcale bym się nie zdiwiwł gdyby w
    najbliższym
    > czasie na SP 500 urosło gdzieś na 1290 ...

    Ale z Ciebie optymista. Ja nie mam pojęcia, co będzie w przyszłości
    ( bo IMHO jest ona słabo przewidywalna ), ale opierając się na znanej
    regule, że kontynuacja trendu jest najbardziej prawdopodobna, uważam
    że wszystko masakrycznie się spierdoli. Niebawem będziemy poniżej 2000.
    Kiedy do gry ze zdwojoną siłą zaczynają wchodzić politycy, to kierunek
    jest oczywisty. Zobacz, co zrobili z KGHM-em. Na początku roku był po
    około 170 zł ( dziś zaliczył 110 zł, bo pojawiły się informacje, że
    podatek od kopalin będzie bardzo duży ). Kierunek trendu najlepiej
    widać na małych i średnich spółkach. Spójrz na MWIG40 ... i nie obliczaj
    żadnych wskaźników - po prostu popatrz.
    Dzisiaj Tusk gadał, że zadłużanie się państwa "ponad miarę" jest
    niebezpieczne dla obywateli. To niesamowicie odkrywcze!!! Nigdy bym nie
    przypuszczał, że on na to wpadnie. ( Jak PO przejmowała rządy kilka lat
    temu to dług publiczny przyrastał w tempie ok. 4000 zł/sek. - teraz
    ponad 6000 zł/sek. ) Przed chwilą dla odmiany inny geniusz - Biedroń
    powiedział, że "UE została stworzona dla ludzi" ... a ja chyba nawet wiem,
    o których ludzi mu chodziło. :-)

    pozdr.
    sys29