  • Data: 2011-12-15 13:42:18
    Temat: Re: Najgorszy grudzień na giełdach od wielu lat
    Od: " sys29" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Póki co to S&P 500 jest tylko 10% o szczytów (bessa wg mojego prostego
    > wskaźnika zaczyna się 20 % od maxa), na FW pojawiło się dwóch graczy (co
    > ciekawe pierwszy z nich pojawił się - dobrze pamiętam - 5.10.2011 tuż
    przed
    > którymś z europejskich szytytów, po którym giełdy podskoczyły z 2150 na
    > 2430) i mocno wątpie aby były to szorty (wyobrażasz sobie co by było gdyby
    > opinia publiczna dowiedziała się, że np takie Unicredit tuz po unijnym
    > szczycie dostając insiderską info od np takiego byłego Berlusconiego
    zagrała
> [...]

    Starcie się różnic poglądów finalnie wyraża się w kursach
    .. i bardzo dobrze :-)
    Na moje oko S&P500 wygląda źle. W sierpniu padła dwuletnia
    linia trendu wzrostowego.
    Nie wiem pod co grał ostatnio Unicredit i nie przywiązuję
    to tego żadnej wagi. Jeśli fundusze związane z tym bankiem
    nabrały tysiące longów na polskim rynku i jeśli niestety
    obkupiły się w KGHM ( pogłębił dołek do 105 zł ), to mają
    teraz spory problem ...

    pozdr.
    sys29