  • Data: 2006-03-30 06:46:47
    Temat: Re: Najmniej klopotliwa KK [w momentach trudnych]
    Od: "Tomek" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > chodzi mi o opinie osob, ktorym sie cos zlego
    > przytrafilo i bank nie stwarzal wtedy problemow.

    Mam pozytywne doswiadczenia z karta Citibanku. Oto przyklady:

    - na wyciagu pojawila sie ewidentnie nie moja transakcja z Sao Paolo na
    rownowartosc okolo 3000 PLN (zawarta w dniu, kiedy ja i karta bylismy w
    Polsce). Telefon do Citi, natychmiast zdjeli kwote transakcji. Przyslali
    formularz reklamacyjny, ktory wypelnilem i odeslalem (dolaczyli nawet
    koperte zwrotna z oplaconymi oplatami pocztowymi). Po jakims czasie
    przyslali mi kopie slipa (o dziwo - z terminala elektronicznego) z
    ewidentnie nie moim podpisem. Oswiadczylem, ze to nie moj podpis i to
    definitywnie zamknelo sprawe

    - hotel w USA podwojnie mnie obciazyl za nocleg (kwota okolo 60 dolarow).
    Telefon, zdjecie obciazenia, formularz - i sprawa dla mnie zamknieta

    - zawieralem transakcje internetowa na okolo 300 euro. Pod koniec procesu
    zakupu pojawil sie komunikat o bledzie i ze transakcja nie zostala zawarta.
    No to ja jeszcze raz - tym razem skutecznie. Dostalem od uslugodawcy jednego
    maila z potwierdzeniem. Tymczasem na rachunku karty mialem dwa obciazenia.
    Znowu telefon, zdjecie kwoty, formularz. W miedzyczasie uslugodawca sam
    zorientowal sie, ze mnie obciazyl podwojnie i dokonal zwrotu, w wyniku czego
    nie mialem zadnego obciazenia za rzeczona usluge. Jak to zobaczylem, to
    zadzwonilem do Citi i wycofalem reklamacje (bo do zaplacenia raz za usluge
    sie poczuwalem) i obciazenie znowu sie pojawilo. Co prawda razem z odsetkami
    (tylko od kwoty rzeczonej transakcji), bo w miedzyczasie minal termin splaty
    zadluzenia na karcie.

    Byc moze bylo cos jeszcze, ale na pewno nic co wiazaloby sie z jakimis
    stratami z mojej strony.