eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNajtańsza karta wypukłaRe: Najtańsza karta wypukła
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!n
    ews.tpi.pl!not-for-mail
    From: Husky <h...@h...de>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Najtańsza karta wypukła
    Date: Sun, 19 Mar 2006 20:59:46 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <dvkd8m$q2s$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <g...@4...net>
    <s...@s...local> <dvjh1u$88f$1@news.onet.pl>
    <s...@s...local>
    <dvkci4$i60$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <s...@s...local>
    NNTP-Posting-Host: ui238.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1142798427 26716 80.55.138.238 (19 Mar 2006 20:00:27
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Mar 2006 20:00:27 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <s...@s...local>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:380642
    [ ukryj nagłówki ]

    Samotnik napisał(a):

    > Wiesz, od lat jestem klientem Multibanku, więc mnie tego nie musisz
    > wyjaśniać. Ja wiem, że to dziadowski bank i jakiekolwiek działania,
    > gdzie jest wymagany jakikolwiek czynnik ludzki, są tam zawsze
    > spierniczone i to w takim stylu, że aż klientem trzepie ze złości. Na
    > razie czekam na tę kartę. Też mi dwa tygodnie temu obiecali że wyślą,
    > na razie nie dotarła. Kto wie, może powtórzę Twoją historię. :))))))

    Niebawem konczy mi sie tam waznosc KK. Oczywiscie nie przedluza mi bez
    pobierania 70zl. Przez telefon udzielono mi odpowiedzi zupelnie nie na
    temat w tej kwestii, pomijajac fakt, iz czekalem na to z 10 minut z
    czego wiekszosc sluchalem melodyjki bo pani sie konsultowala. Ja nie
    wiem kto zatrudnia pracownikow na takich stanowiskach w bankach i jakie
    sa wymagania ale to jest po prostu zalosne. Dotyczy to wiekszosci
    bankow, bo sprawny konsultant trafia sie raz na rok. Zupelnie jak w
    malych pocztach,gdzie jak chcialem wyslac list wartosciowy to az
    kierowniczkia musiala mnie obslugiwac... Zenada.

    Wracajac jednak do tematu... Co wiec musze zrobic w sprawie karty?

    Mam wypowiedziec stara umowe i przyniesc papiery (nienawidze tego) to
    dostane nowa karte z wiekszym limitem i bez oplat :) Gdzie tu zdrowy
    rozsadek ? Tego nie wiem. W sumie to chyba zamkne tam konto i pozostane
    przy mojej rezerwowej, mBankowej KK, ktora ostatnio uzywam czesciej.
    Problem jest jednak taki, ze w mBanku nic nigdy nie zalatwie, bo tam
    oddzialow brak (aczkolwiek ostatnio jakis widzialem przejazdem na
    Grzybowskiej ale sie nie przypatrzylem) i jest to raczej jedyny powod
    dla ktorego jestem jeszcze w Multi. Moze jeszcze dlatego, ze czesto
    bywam w Arkadii i mam tam oddzial czynny w niedziele, wplatomat i bankomat.


    --
    Husky

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1