  • 1. Data: 2004-02-02 17:19:59
    Temat: Re: Nareszcie pozytywna decyzja - mbank
    Od: "Wojciech Wasowicz" <w...@o...pl>

    > Tak, robilem przelewy z mBanku bo tu po wplywie do Citka przelewalem cale
    > wynagrodzenie - podbnie robila mama. W tym momencie pesja bedzie ladowala w
    > obu przypadkach w VW :-)

    Dokładnie tak - ja robiłem przelewy zapłaty bierzących rachunków z pensji,
    którą przesyłałem do mBanku - teraz prześlę ją do VW i tam będę robił przelewy.
    A te sknery mogą się ugryść .. wiadomo gdzie.

    I niech mi nikt nie truje, że chcieli się pozbyć drobmnicy - gdyby tak było
    wystarczyłoby zrobić tak, że przelewy bezpłatne powyżej pewnego salda. Tak jak
    w Lukasie.

    W.